Slik er kontoret vårt

Nå er jeg veldig fornøyd med nesten hele leiligheten, og sakte begynner også kontoret å bli fint. Det er en miks mellom kontor og gjesterom, og det er derfor vanskelig å få det fint, siden det skal romme så mange funksjoner. Samtidig er jeg ikke ferdig, og jeg jobber fortsatt med hvordan det skal bli til slutt.

Jeg for foreløpig slått meg til ro med slik det ser ut nå, for det er jo helt greit! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg jobber med en plan for å gjøre kontoret finere, freshere, mer motiverende, mer praktisk og et rom jeg kommer til å sitte enda mer på enn det jeg gjør i dag. Nå velger jeg fort andre plasser rundt om i leiligheten, og det er jo dumt. 

Jeg ønsker ikke å kjøpe noe før jeg er helt sikker på hvordan jeg vil ha det, så jeg får bare jobbe videre med planen. Vi se hvordan det blir med tiden! Den aller beste hjelpen jeg har når det kommer til interiør, er helt klart tid. Planlegge, finne ut av behov og lete etter gode kupp og inspirasjon er det jeg trenger for å få det slik jeg vil. 

Hvis noen har noen gode tips til løsning her, så skrik gjerne ut. Jeg tar hjertelig imot tips, inspirasjon og anbefalinger!

 

 

 

 

18 thoughts on “Slik er kontoret vårt

  1. Vis litt flere bilder av hele rommet, når man ser helheten er det lettere å komme med innspill 😉
    Når det gjelder flere bruksområder for rommet kan du tenke på ulike måter for å skille det av på. Kan enkelt montere en list/gardinstang i taket slik at du kan trekke for en gardin for å skjule arbeidsplassen når det skal sove gjester der. Dette gir også en lun stemning for et soverom 😉
    Display-hyller er jo alltid gøy og spennende!

  2. Hanne: Resten av rommet er ikke helt blogg-vennlig, haha! Ja, tullete… Det med gardin er jo et lurt triks 😀 Og jeg kan begynne å se på hvordan display-hyller kan bygges inn med resten!

  3. Hva med: -en sort krittavle på veggen til å notere ting på
    – bilde av kjæresten din i glass og fin ramme ( har man ikke alltid det på kontorpulten ??)( He, he…)
    – hylle ( liten) på veggen til en rustikk te/ kaffekopp
    Tr!ne

  4. Siden døra er plassert slik den er i det langstrakte rommet, og dere oftere bruker rommet som kontor enn gjesterom, kanskje gardinstanga kan plasseres slik at man skjuler senga til vanlig? Da får gjestene også en liten “hule” og mulighet for å skjule bagasjen og soveplassen sin hvis dere må bruke kontoret dagtid?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top