Uka som gikk – Uke 34

Akkurat nå

Akkurat nå har jeg kommet tilbake fra kajakkurset! Jeg vet jeg skrev at det var på lørdag, men det viste seg at det var på søndag. Det var så utrolig gøy og lærerikt, og nå har jeg kajakklappen! Denne uka har oppsummert vært veldig fin, sosial og produktiv. Det har vært fint å være litt sosial igjen og finne på ting, etter en periode det har vært litt rolig. 

 

Ukas høydepunkt

Denne uka har det vært Mersmak i Skien. Det er en matmesse som strekker seg ut helt fra sentrum av byen og bortover hele brygga. Det er så mye spennende å se, og restauranter kommer fra hele verden for å selge maten sin. Det er gratis inngang og veldig billig mat! Jeg spiste japanske pannekakeruller med sjømat. Det var spennende, og definitivt ikke noe jeg har smakt før! Det er så spennende å spiste mat man ikke har smakt før, og utfordre egne smaksløker. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

På onsdag var jeg på spillkveld hos en kollega, og det var koselig å treffe nye mennesker og gjøre noe gøy sammen som ikke involverte alkohol. Og det beste var at jeg vant! Jeg elsker spill, og jeg blir så engasjert. Så da blir det ekstra gøy, hehe.

 

Ukas mest leste innlegg

Denne uka ga jeg ut mine aller beste tips til et bra bloggdesign. Jeg trakk ikke inn noen personlige preferanser eller lignende, men det er enkelte grunnprinsipper vi alle burde holde oss til med et design. Det er punkter jeg har lært på via jobb, og som jeg bruker nesten daglig på andres nettsider. Lista kan leses her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas guilty pleasure

Det er kjempeflaut, men jeg elsker å se på “Ex on the beach”, haha! Er det lov å si? Jeg føler det er litt som å si at man likte å se på “Paradise” for ca. 10 år siden, da det også var flaut. Alle sa de hatet det når de egentlig så på det i hemmelighet. Er det fler der ute som vil innrømme at de digger programmet?

 

Ukas podcast

Jeg er så glad for at “Ida med hjertet i hånden” har begynt på igjen etter sommeren. Det er veldig fint og lærerikt å høre andres synspunkter på kjærlighet, og alle har forskjellige historier, erfaringer og meninger. Ida klarer å få hver eneste gjest til å åpne seg om hva de føler og hva de har opplevd, og jeg elsker å høre på. Podcasten anbefales på det sterkeste, og finnes på nett, Spotify og iTunes.

 

Ukas måltid

Jeg er en sterk tilhenger av helgefrokoster som kan drøye lenge, med nykvernet kaffe og varme rundstykker. I går fikk vi inn en slik god frokost, og det var det beste måltidet denne uka! Det er viktig å ta vare på de små, gode og koselige øyeblikkene og gjøre bitte litt mer ut av ting enn man

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kreative

Det var så gøy å la kreativiteten løpe fritt da jeg lagde kattehuset denne uka! Det ser kanskje billig og rart ut, men det var så gøy å lage at det ikke gjør så mye. Oppskrift kan leses her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas trening

Denne ukas trening var kajakkurset i dag. Selv om det var veldig gøy og lærerikt, var det også veldig slitsomt! Skuldrene var så ømme til slutt og jeg kjenner jeg har brukt hele overrkroppen. Man merker ikke hvor sliten man er før man er ferdig, og det er den type trening jeg elsker! Kajakk anbefales.

 

Hvordan har din uke vært?

8 thoughts on “Uka som gikk – Uke 34

  1. jeg har sett veldig mange sesonger av det britiske ex on the beach. men ikke sett det norske enda. kanskje det blir i kveld hehe 🙂 jeg elsker sånne reality programmer med mye drama hehehe 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top