Treningsplan – Uke 34

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne treningsuka er godt i gang, men jeg får dessverre ikke delt programmene mine med dere. Jeg er nemlig inne i en skikkelig bra flyt med trening uten noen plan eller loggføring. 

Jeg har trent med treningsprogram i mange år nå, og alltid skrevet logg under treningen. På den måten vet jeg veldig godt hvor mange repetisjoner som skal til, og hva slags kombinasjoner av øvelser som gjør underverker. 

Nå har jeg fått en helt ny motivasjon, og jeg har det skikkelig gøy å trening. Jeg gjør masse forskjellige øvelser, og hele kroppen blir brukt på mange måter gjennom hele økta. Jeg har kombinasjoner av øvelser jeg ikke har pleid å ha, for uten bok føler jeg meg mye friere. Jeg tester ut ting, prøver meg fram, leker litt, tar et ekstra sett her og der, brenner ut musklene på en ny måte. Det er rett og slett skikkelig gøy på trening for tiden!

Denne formen for trening har allerede begynt å gi resultater ved at jeg nå tar flere pullups enn jeg har gjort på mange år, og jeg gleder meg til å nå enda flere mål framover. Jeg er skikkelig glad for at treningen har blitt gøy og ikke bare er et ork, og jeg håper flere kan finne metoder å gjøre treningen sin morsommere på!

En liten slags treningsplan kan jeg likevel gi dere, dersom dere vil bruke den til inspirasjon eller for å pushe dere selv. Jeg har altså en idé på forhånd om hva økta skal inneholde, så endrer jeg heller på den eller legger til det som trengs for at det skal bli en passe treningsøkt.

 

                        Mandag                        

Fullkropp

Inkluderer: Knebøy, pullups, burpees, bulgarske utfall.

Valgfrie diverse øvelser innimellom

 

                        Tirsdag                        

Gå-tur

 

                        Onsdag                        

Fullkropp

Inkluderer: Knebøy (lette), pullups, pushups, glute bridge.

Valgfrie diverse øvelser innimellom

 

                        Torsdag                        

Fri

 

                        Fredag                        

Intervaller

 

                        Lørdag                        

Kajakkurs

 

                        Søndag                        

Fri / Hjemmetrening

 

Skal du trene denne uka?

6 thoughts on “Treningsplan – Uke 34

  1. Så fin treningsplan og lykke til med den! Jeg er ikke så sikker på om jeg skal trene denne uken; motivasjonen min til å trene akkurat nå er på bunn…hehe.

  2. emmadrevvatne: Men du har så mye annet som foregår at det går jo bra! Perioden da jeg flytta hjemmefra trente jeg ikke i det hele tatt i flere måneder 😀

  3. så herlig! du er flink 😀 kom meg igang med treningen etter ferien, men stoppa helt opp da pakkingen startet hehe. får starte igjen når vi kommer oss inn i huset 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top