To do-list: Uke 33

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag!

Nå kjenner jeg ordentlig på følelsen av å være i gang med hverdagen igjen, og det er godt. Jeg er veldig glad i ferie, men jeg er også så heldig at jeg trives veldig godt med hverdag og rutiner. Jeg elsker jobben min, hjemmet mitt, samboeren min og jeg er frisk, slik at jeg kan gjøre det jeg vil. Sånn sett elsker jeg også kroppen min, for jeg ser definitivt ikke på det som noen selvfølge å være frisk. Så for meg er hverdagen dritbra, og dermed også mandagen! 

Sorry for å være den irriterende “Omg, hurra for at det er mandag”-personen. Dere skal vite at jeg den innstillingen først kommer senere utpå dagen. Slik seg jeg ut hver mandag morgen:

Ja, mandag morgen når ansiktet er hovent og jeg ikke har drukket dagens første kopp med kaffe vil jeg helst ikke ha en samtale med noen. Den brutale sannheten!

Uansett, forrige uke hadde jeg jo skrevet på To Do-listen min at jeg planla å klippe gresset. Det glemte jeg helt! Jeg var sikker på at det sto på lista for denne uka som kommer nå. Så da blir det ekstra mye å gjøre denne uka. Sånn går det når man sluntrer unna! 

Her er To Do-lista for denne uka:

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Klippe gresset

✓ Skrifte sengetøy

✓ Vaske vinduer

✓ Rydde i kjøkken- og kjøleskap

Det er mye å ta tak i denne uka, så jeg skal prøve å fordele det litt mer utover, enn å spare alt til torsdagsvasken. Ha en superfin uke!

8 thoughts on “To do-list: Uke 33

  1. Du planla å glippe gresset og det gjorde du😍Veldig vakkert bilde. Godt å høre at hverdagen er god!!

  2. Alltids godt komme tilbake til hverdagen igjen! Bare godt med litt «endelig mandag igjen»- boost når man kanskje har en tyngre mandag selv! Ha en fortsatt fin dag! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top