Gjøre ingenting

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hurra for fredag! 

Den første arbeidsuka etter ferien har gått kjempefort, og det har vært veldig deilig å komme tilbake på jobb. Det som har vært dumt er at sykdommen ikke har gitt seg 100% enda, den henger fortsatt i halsen, så jeg har utelatt å trene denne uka. Men nå begynner jeg å bli bedre, og det er jeg veldig glad for!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne helga har jeg absolutt ingen planer. Nå har det vært stor ståhai siden mai, og jeg har hatt planer hver eneste helg siden juni. Derfor skal jeg ikke gjøre noe som helst i helga. I hvertfall ikke legge noen avtaler med noen. Jeg skal kose meg hjemme, kanskje trene, se på filmer, pusse opp en stol, lese bøker og slappe av. Det er gull verdt å ha en hel helg til å slappe av uten å føle på dårlig samvittighet.

Jeg skal overhode ikke tenke “åh, jeg må utnytte fridagene til å finne på ting”, som jeg alltid tar meg selv i å tenke. Jeg har gjort så utrolig mye forskjellig i ferien at det ikke gjør noe som helst å ta et par dager av. Vil jeg finne på noe, så kan jeg gjøre det, men jeg skal ikke gi meg selv en hard tid fordi jeg slapper av.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og det blir digg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Hmm, jeg gjemmer meg under dette teppet her og veiver med armene, det blir sikkert et kult bilde.”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Eh”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Hva mener du med at det er kunstig å ligge og sprelle slik under teppet? Gjør ikke alle det når de har fri?”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God helg, alle sammen!

6 thoughts on “Gjøre ingenting

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top