Uka som gikk – Uke 31

Akkurat nå

Akkurat nå sitter jeg og nyter min aller siste fridag i ferien, og planlegger å vaske huset etter innflyttingsfesten vi hadde i går. Den var så bra! Den gikk over all forventning. Vi har bestilt Dominos-pizza og ser på Fantastic Beasts and Where to find them mens jeg blogger. Siden vi har sett den så mange ganger før, passer den perfekt til å se dagen derpå mens vi gjør andre ting ved siden av. Utenom i går har jeg egentlig gjort utrolig lite denne uka. Mye fordi jeg har vært syk, men også fordi det har vært veldig deilig å bare gjøre ingenting.

 

Ukas høydepunkt

Denne ukas høydepunkt var nok helt klart innflyttingsfesten vi hadde i går. Jeg har gledet meg til den lenge, og den ble virkelig over all forventning. Vi hadde det så utrolig gøy, og jeg kjente på ordentlig, genuin lykke over alle de koselige menneskene som bidro til å gjøre kvelden unik! Og jeg er veldig takknemlig for alle gavene vi fikk, og ALLE som kom! Jeg skal legge ut flere bilder fra festen senere, for vi tok en del koselige bilder. Jeg syns det ble så fint med all pynten her, og punsjen ble kjempegod. I tillegg ble all maten spist opp, så jeg vil si at festen alt i alt var svært vellykket! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

Egentlig har det vært veldig koselig å bare endelig få en hel uke med ferie i mitt eget, nye hjem. Det har vært så lite tid å bare slappe av og finne ut av livet i nytt hjem siden vi flyttet inn. Nå har jeg fått tatt livet med ro, sett på masse serier, ryddet litt her og der, vasket, vært litt syk, sett enda mer serier og grillet masse. Det var vært veldig fint. 

 

Ukas drink

Punsj! Jeg lagde en kjempegod punsj til innflyttingsfesten, som var laget av appensinjuice, vodka og Mango Sourz. Den ble så frisk og god!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det mest leste innlegget denne uka var innlegget jeg skrev om den ekstreme pillebruken blant unge jenter i dag. Det er piller for hår, hud, negler, brunfarge, fettforbrenning og mye annet. Innlegget kan leses her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas antrekk

Elsker kjolen jeg fikk i 19-årsgave, men som jeg nesten ikke har brukt siden. Jeg fikk endelig bruk for den på innflyttingsfesten! Den har tidligere hatt veldig dyp kløft, og man kan ikke ha BH under den, så jeg har ikke brukt den nå mye før. Nå er det jo mye mer godtatt å bare gå uten BH, og jeg har sydd kløfta litt igjen, så nå kan jeg bruke den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Hvordan har din uke vært?

2 thoughts on “Uka som gikk – Uke 31

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top