To do-list: Uke 29

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da var jeg endelig hjemme fra hyttetur, og hjemme skal jeg bli i en hel uke nå! Det blir deilig å få vært litt i leiligheten i sommer også, og ikke minst ha litt ordentlig internett. Før jeg dro til Portør (på en hytte uten så bra internett) skrev jeg at jeg skulle skrive innleggene uten nett og så poste dem når jeg kom meg på et bibliotek eller lignende, men det ble aldri til at jeg dro dit. Derfor beklager jeg at det ikke har vært noen innlegg her siden lørdag. Sånn går det når det er sommerferie!

Derfor kommer et litt forsinket To Do-innlegg for denne uka, men bedre sent enn aldri? 

To do:

✓ Pakke ut ferdig

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Vaske trappa

✓ Bytte håndklær

✓ Bygg et møbel (uuuh)

✓ Sende inn bilder til Japan Photo

✓ Gjøre alt klart til besøk av Øysteins foreldre på fredag

Jeg skal prøve å bli ferdig med alt på to dager, så jeg kommer nok ikke til å kjede meg når jeg er alene hjemme! Jeg skal ha litt vanligere bloggrutiner framover, bare så det er sagt. Skal prøve på innlegg hver dag igjen!

Ha en fin onsdag videre!

Hva skal du gjøre denne uka?

10 thoughts on “To do-list: Uke 29

  1. Jeg har fått en kort, ekstra jobb så jeg har jobbet etter jobb de siste to dagene.
    Skal hjelpe til på gamlejobben i det de ferdiggjør et prosjekt. De trengte hjelp i et av programmene jeg allerede kan, med en grunnleggende forståelse for hva selskapet driver med, de vet jeg gjerne jobber ekstra, og det var snakk om noen timer hver uke i tre-fire uker. Det er vanskelig å ansette noen for den korte tiden, både timemessig og ukesmessig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top