En koselig overraskelse

På søndag hadde vi en dag hjemme i leiligheten, og da dro mamma fra Skedsmo og til hytta. På veien ned spurte hun om å komme innom oss for å se den nye leiligheten. Det var en så hyggelig overraskelse!

Ikke bare kom hun innom for å se selv, men hun hadde med katten vår, som vi fikk da jeg var elleve. Hun pleier vanligvis å være veldig nervøs på ukjente plasser før hun faller til ro, men hun må ha luktet av det var mitt hjem, for hun var til ro med det samme. Hun gikk rundt med halen i været og la seg rett ned på gulvet, helt bedagelig. Synet av å ha pus i hus var så fint og fikk meg til å få så lyst til å bare ha henne her, haha! Men hun er 12 år, og har akkurat slått seg til ro i det nye huset til mamma og pappa, så det ville ikke vært helt vennlig å flytte på hun igjen, bare for min egen glede. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tillegg til å få pus på besøk hadde mamma med noen mini-innflyttingsgaver. Hun hadde mer urteplanter til oss! Mynte, sitronmelisse og basilikum. Det var veldig flaks, for nesten alle urtene jeg hadde fra før hadde dødd mens jeg var på ferie, så jeg trengte nye. Nå må jeg bare ha noen nye potter, for – som det kommer fram på bildene – de jeg har er ørlite grann for små.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå ønsker jeg helgen hjertelig velkommen, selv om det er ferie. Ha en super helg, alle sammen! Spesielt dere som ikke har ferie nå. 

4 thoughts on “En koselig overraskelse

  1. Kunne du vist oss hele leiligheten fin ? Gøy med interiør-inspo 😊 Såååå fin pus da 😊Elsker katter!

  2. Alina: Så klart jeg kan! Vi er ikke 100% på plass enda, så har ikke fått tatt så mange fine biler enda 😀 Interiøret er altså ikke heelt på plass, men vi kommer dit snart! Kan helt sikkert legge ut litt flere interiørbilder <3

  3. Maiken Johnsen: Ja, var så koselig! Det er noe eget å vise fram til foreldrene når det er ens egen leilighet! Foreldre er jo de som er mest glad på dine vegne 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top