DIY

DIY – Pyntebrett

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er en ganske gammel DIY, jeg har bare ikke rukket å skrive innlegget enda. Da jeg malte stolene mine, lagde jeg i samme slengen et pyntebrett som kunne matche og gjøre interiøret mer helhetlig. 

Dette er veldig enkelt å lage, og jeg håper det kan inspirere til å lage ting ut av gamle gjenstander. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det du trenger

– En gammel bilderamme

– Maling i valgfri farge

– Malekoster

– Kontaktplast (jeg har valgt marmor)

Slik gjør du

1. Ta rammen fra hverandre. 

2. Mal rammen i fargen du har valgt. 

3. Legg kontaktplast på bakdelen av rammen, slik at kontaktplasten vises når du setter rammen sammen igjen. 

4. Sett sammen rammen igjen. Jeg valgte å ta med glasset, siden det er lett å vaske over, og jeg syns den ser mer robust og fin ut da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Brettet kan også brukes som veggpynt

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHåper dette var til inspirasjon! Ha en veldig fin lørdag videre.

8 thoughts on “DIY – Pyntebrett

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top