OOTD – Stripes

På tirsdag var vi på et stort marked i Gordes. Det var veldig koselig, for det er det samme markedet vi har vært på noen ganger før. Det er så mye fint der! Jeg kjøpte hjem en fin vin (fikk smake litt forskjellige viner av selgeren før jeg kjøpte en), lavendelhonning, tørket lavendel og litt klær. Jeg syns det er så koselig å kjøpe klær på slike markeder i utlandet, for å støtte de som selger. Jeg kjøpte en bukse og en jumpsuit, og jeg er helt forelsket i jumpsuiten allerede! Jeg bruker dem så mye. Den passet perfekt, er veldig behagelig å bruke og den er så lett i stoffet, så den passer perfekt i varmen. 

Har du kommet over noen slike markedsfunn før?

6 thoughts on “OOTD – Stripes

  1. Denne jumpsuiten kledde deg skikkelig godt, skulle ønske at jeg selv kledde slike klesplagg da det ser så sykt behagelig ut å gå i! Veldig fint 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top