Uka som gikk – Uke 26

Ukas høydepunkt

Å komme seg til Frankrike var definitivt ukas største høydepunkt! Det er så utrolig deilig å være tilbake her i sov og varme sammen med hele familien min. Jeg ser virkelig fram til den kommende uka!

dav

Ukas kos

Arkaden, et kjøpesenter i Skien, har sammen med en stor mengde sponsorer rigget til en gigantisk storskjerm midt i Skien sentrum med burger og ølservering for å vise fotball-VM. Vi dro dit på torsdag for å se Belgia-England, og det var så koselig. Det var ca. 600 mennesker pakket sammen der, og det er så kult at livet i sentrum av Skien har tatt seg opp! Vi dro noen kollegaer fra jobb, Øystein og noen fra en annen bedrift. Det var virkelig en fantastisk god start på sommeren! 

 

Ukas spenning

På tirsdag dro jobben på Gokart, haha! Det var så utrolig gøy, og jeg gleder meg til å gjøre det igjen snart. Jeg var den eneste som krasjet ordentlig, og samtidig den som hadde dårligst rundetid av alle kollegaene, men det var gøy uansett. Neste gang skal jeg være litt flinkere!

dav

Ukas mest leste innlegg

Innlegget med detaljer fra stua ble mest lest denne uka! Det kan leses her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas innkjøp

Vi skaffet oss noen sykt kule barstoler fra Jysk denne uka, og jeg er så fornøyd med dem! Jeg var bitte litt skeptisk for om de kom til å bli for massive, og tenkte kanskje på noe enklere og mer “elegant”, men lot heldigvis Øystein bestemme denne gangen. De er så gode å sitte i, så ved kjøkkenbenken kommer jeg nok til å sitte masse framover. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas middag

Jeg syns middagen jeg lagde på mandag var veldig god! Jeg lagde for første gang indisk mat fra bunnen av, og etter min egen standard ble det veldig vellykket! Jeg hentet oppskriften fra Trines Matblogg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

 

Hvordan har din uke vært?

4 thoughts on “Uka som gikk – Uke 26

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top