Jeg er på instragram

Da har jeg tatt steget og fått meg instagram til bloggen min. Jeg vet ikke om jeg fortsatt syns det er kjempeteit eller gøy, men jeg liker det veldig godt. For meg ville det vært helt unaturlig å brukt min private instagram til å reklamere for bloggen, for jeg har på en måte en egen rolle her. I tillegg har jeg ikke lyst til å mase på alle som følger meg om mine om nye innlegg hver dag. Da kan jeg bruke bloggprofilen til bloggting, så kan jeg bruke den private instagrammen slik jeg alltid har gjort. 

Jeg føler at når jeg deler fine bilder på bloggprofilen, så har alle som følger den gått inn for å faktisk følge bloggen, og dermed også burde godta at det legges ut en del teite og bloggete bilder og mas om at alle må lese bloggen min. Blir de lei kan de jo slutte å følge bloggen, uten at de dermed trenger å slutte og følge meg som person.

Brukernavnet er (kanskje åpenbart) frkfrontend og her er et lite utvalg bilder:

 

 

 

 

 

Legg gjerne igjen instagram-brukernavnet ditt, så jeg kan se din profil!

13 thoughts on “Jeg er på instragram

  1. har tenkt på det samme selv! da jeg heller ikke ønsker å bruke min egen profil egentlig, som du sier, grunnet masing om innlegg. Men vet ikke om jeg er klar over å holde liv i en til instagram hehehe 😀 får se i framtiden! du er flink da 😀

  2. Startet å følge deg nå! 🙂 Instagrammen min er frkbraathen91, å er en jeg bruker opp mot bloggen, også har jeg en privat som jeg legger ut bilder av familie og slikt! 😀

  3. Maiken Johnsen: Overraskende nok syns jeg det er lettere å holde liv i blogginstagrammen enn min vanlige, haha 😀 Tar på meg bloggtrynet og poster alt mulig rart! Tusen takk <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top