Livingroom details

Jeg har ikke helt 100% kommet fram til hvordan jeg ønsker å ha det i stua, men mye er på plass. Her er noen små glimt fra leiligheten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er bare å følge med, for flere detaljer kommer senere! Det er så gøy å sakte men sikkert få det både personlig og pent i leiligheten. Det blir akkurat slik som jeg liker det! Jeg gleder meg til å vise fram mer senere. 

God kveld videre!

17 thoughts on “Livingroom details

  1. Ingrid; voksen tilslutt: Viktig med Harry Potter-hylle! Legg merke til den fine pynten til samboeren min på toppen. Han hadde sterke meninger om hvor rubikskuben skulle være!

    Ja, det kommer definitivt til å komme flere gode løsninger etterhvert. Vi har ikke engang pakket ut ferdig, så har ikke helt begynt å tenke på de lure løsningene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top