Flyttehyttedag

Jeg beklager til alle som er veldig lei av flyttesnakk nå, men det er nå det livet mitt sirkulerer rundt akkurat nå, såå.. Her er enda et! 

Jeg vil dedikere dette innlegget til de fantastisk gode menneskene som var med oss å få flyttet alle møblene og tingene over i den nye leiligheten på lørdag. Det ble en dag med mye samarbeid, tunge løft, kjøring frem og tilbake, iste og ikke minst pizza. Jeg er evig takknemlig for all hjelpen vi fikk! 

Vi startet dagen med å stå opp tidlig og begynne å pakke siste rest. Vi kastet i oss litt frokost før vi dro av gårde for å få kjøpt maling, slik at vi kunne få begynt å male allerede i helgen. Da vi kom til Fargerike hadde vi allerede vært våkne lenge, og jeg hadde ikke fått min første kopp kaffe for dagen. Jeg var i fryktelig dårlig humør, helt til jeg oppdaget at Fargerike hadde satt klart en skål med kjeks og en kanne med kaffe man kunne forsyne seg av. Det var nydelig. Det er lenge siden kaffe har gjort så godt for sjela. Så da var jeg i godt humør resten av dagen, haha!

Fire gode venner hjalp oss i løpet av dagen, og hver eneste én var uvurdelig. Midt på dagen tok vi pause og bestilte pizza. Det er noe eget i det å gjøre en jobb sammen og ha pizzapause. Pizza er bare så sykt riktig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter en full dag med flytting dro vi alle sammen på hyttetur til Porsgrunn (tjue minutter biltur), og det var veldig lurt! Vi trengte virkelig å komme oss litt vekk fra flyttekaoset og klarne hodet. Hytta var kjempefin, akkurat passe gammeldags og koselig. Vi spilte både puslespill og quiz! Middagen var bakt potet, og til maten måtte vi selvfølgelig skåle litt for alle sammen og hvor flinke vi hadde vært. 

Hvis noen andre planlegger å få hjelp av venner til flytting, så anbefaler jeg virkelig det å feire det sammen etterpå. Det skapte en egen fin fellesskapsfølelse, en følelse av at vi sammen hadde fått til noe og opplevd noe sammen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en super onsdag videre!

8 thoughts on “Flyttehyttedag

  1. Så flinke og effektive dere er! Kjenner jeg er glad jeg er ferdig med flytting for en stund nå, hehe, det er så mye styr! 🙂 Godt at man har gode venner 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top