3 år

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går hadde jeg og samboeren min Øystein 3-årsdag, og det var en så fin dag. Vi løp en tur sammen, dro på kino, bestilte kinesisk takeaway og drakk vin, alt i alt en perfekt dag! 

Jeg har så lyst til å dedikere ett innlegg og oppmerksomhet til verdens minst oppmerksomhetssyke person, mannen bak bloggbildene av meg. Så alle som ikke tåler kliss kan godt bare skrolle videre, for dette blir klissete som tyggis i håret. 

dav

Takk for at du ser når jeg er lei meg, selv om jeg prøver å skjule det. 

Takk for at du orker meg når jeg er sur og lei uten grunn.

Takk for at du går fra en CS-match for å trøste meg, selv om alle vennene dine blir sure. 

Takk for at du tar oppvasken. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for at du sier unnskyld.

Takk for at du var enig i at alle problemer kan jobbes med, slik vi nå har bevist. 

Takk for at du er så sykt kul.

Takk for at du er så snill. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for at du leser korrektur på bloggen min.

Takk for at du gjør livet mitt svært mye bedre. 

Takk for at du får meg til å le hver eneste dag. Selv de gangene jeg prøver å være seriøs og si “Øystein, seriøst, det er ikke morsomt……..” klarer jeg ikke holde smilet vekk. Og selv de gangene ansiktet mitt er opphovnet av grining og jeg ikke aner hva som kan gjøre meg glad igjen.

dav

Jeg kan fortsette i all evighet sikkert, men kort oppsummert:

Du er best!

PS: Beklager igjen for kliss ♥

12 thoughts on “3 år

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top