Uka som gikk – Uke 19

Akkurat nå

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en veldig fin helg i Portør. Neste uke har jeg bare to vanlige arbeidsdager, så jeg ser fram til en så kort uke fra i morgen av. I Portør har jeg fått ladet batteriene og tilbragt mye tid med familie og for meg selv. 

Ukas høydepunkt

Høydepunktet var å treffe så mange fra mammas side av familien i Portør på fredag. Da jeg kjørte var det sol, jeg kunne ha vinduene helt ned, jeg fikk vinden i håret, jeg hørte på radio, og det var bare bra sanger som ble spilt. Det var så herlig! Å kjøpe bil er noe av det smarteste jeg har gjort, for det har gitt meg mulighet til å gjøre så mye jeg ikke ellers hadde orket å gjøre, som å ta turen ned til Portør etter jobb. Med bil blir selve turen koselig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

I går var det Eurovision Song Contest, og jeg syns det alltid er gøy. Det ble ikke mindre koselig av at jeg satt og så på det med mormor helt til siste slutt! Vi var de eneste som ikke gikk og la oss mens de telte opp stemmene, haha. Det var veldig god stemning, og en bra avslutning på helga. 

Ukas dokumentar

Jeg vil anbefale Brennpunkts dokumentar “Fengslet og forlatt” om psykisk syke fanger i norske fengsler som ikke får den behandlingen de skal ha, og som bare råtner vekk i isolasjon. Veldig sterk, gripende og viktig!

Ukas mest leste innlegg

Innlegget jeg fikk mest lesere på var dette, der jeg kommer med ti anbefalinger til kjoler å bruke på 17. mai! Det var et innlegg som var veldig morsomt å skrive, så kanskje det blir flere slike etterhvert! 

Ukas måltid

Definitivt sushien vi bestilte på torsdag! Mmmm..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas fotoobjekt

Ukas mest misbrukte fotoobjekt er definitivt pus. Selv om hun er en elendig modell som alltid skal flytte på seg når man tar bilder, er hun likevel såå søt (syns jeg). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Altså, skjønner du?

 

Hvordan har din uke vært?

12 thoughts on “Uka som gikk – Uke 19

  1. Therese Bråthen: Tuusen takk <3 Jeg er såå glad i henne, så når jeg treffer henne må jeg bare ta masse bilder 😀 Takk, og håper din uke blir superbra <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top