To do-list: Uke 16

dav

God mandag!

Det ble en litt hard start på uka med lite søvn og dermed en tung morgen. Men det er viktig å tenke positivt, og det er jo tross alt ny uke og nye muligheter. Det som skal gjøres denne uka er dette:

Tiden er kommet for litt vårrengjøring, og det er på tide å vaske bak de tunge møblene. Vi pleier ikke å gå over bak sofaene og under pulten så nøye. Men en gang i blant må man jo trå til og få gått over bak der og, og tiden er kommet. 

Utenom det er det bare “vanlige” punkter denne uka. Jeg vil prøve å trene minst tre ganger, som er målet for denne måneden å gjøre hver uke. I tillegg vil jeg fortsette å spare til at jeg kan gå berserk på turutstyr en gang i framtiden! Det blir så gøy. Jeg vil sette pris på de små tingene og jeg vil være snill mot de rundt meg. Det er de andre målene jeg har for uka!

Jeg kjenner allerede det skal bli godt med lønningspils med jobben på fredag, altså! Ha en super uke videre ♥

9 thoughts on “To do-list: Uke 16

  1. Så fin liste for uken! 😀 Jeg er snart ferdig med dagens gjøre mål, så da skal jeg komme i gang med litt egen pleie det merker jeg at jeg trenger etter dagens gåtur! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top