Kofferten pakket

I morgen drar vi av sted på hyttetur direkte etter jobb. Det blir så deilig! Det er godt å komme seg vekk noen ganger, og jeg gleder meg så veldig til å treffe et vennepar vi ikke har truffet på lenge. Og til et så fantastisk vakkert sted som Portør! 

dav

På lørdag skal vi diske opp med ordentlig god middag! Vi må derfor lage tidsskjema, handleliste, printe ut oppskrifter og alt på forhånd før avreise. Jeg skal poste disse listene i et innlegg på bloggen senere. tillegg må vi ha med litt utstyr, i tilfelle det ikke ligger i Portør. 

Beklager dårlig kvalitet

dav

Innleggene på bloggen kommer til å være laget på forhånd, så ikke bli overrasket om det kommer bilder og innlegg som ikke passer helt til skjærgård og hytteliv.

12 thoughts on “Kofferten pakket

  1. Herregud så oversiktlig og organisert du pakker kofferten din! Uansett hvor lite jeg pakker og hvor fint jeg legger det så ser det likevel ut som om noen har sluppet en atombombe ned :’) Kos deg på hyttetur!

  2. Shake: Jeg må nok avsløre at jeg definitivt ikke er ferdig med å pakke på dette, bildet, haha! Jeg bare bare pakket de fire tingene som ligger i kofferten 😀 Men takk for koselig kommentar <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top