Treningsplan – Uke 15

Nå er vi så godt i gang med treningen igjen, og det er fryktelig deilig! Det har vært en boost for både meg og Øystein at han har begynt å trene med en venn av oss. Da presses han på trening, og han presser meg. I tillegg er det mye morsommere å være på treningssenteret når vi er flere som kan prate sammen.

Her ser min treningsuke ut:

Mandag: Bein

– Knebøy: 5 sett med 6 repetisjoner

– Bulgarske utfall: 4 sett med 6-10 repetisjoner

– Hip thrust: 3 sett med 10 repetisjoner

– Good mornings: 3 sett med 10 repetisjoner

– Strake markløft: 3 sett med 10 repetisjoner

– Diverse lette øvelser for innside lår og rumpe

mde

Tirsdag

– Gruppetime: Indoor running (pyramideintervaller)

– Gruppetime: ABSolution (ekstremt slitsom økt for kjernemusklaturen)

 

Onsdag

Crossfit: 

4 runder av: 
5 pullups (lov med strikk etterhvert) 
10 benhev
15 pushups
30 bokshopp
20 sek sideplanke hver side
20 situps
10 burpees
10 kettlebellswing

 

Torsdag

– Gruppetime: Cardio Pulse (kondisjon)

 

 

Har du noen planer for trening denne uka?

13 thoughts on “Treningsplan – Uke 15

  1. Jeg hadde min første økt etter to måneders “ufrivillig” pause i går. Skal trene bryst og biceps i morgen og deretter rygg, skuldre og triceps på fredag eller i helgen. 🙂

  2. Så flink du er som trener! Jeg er ikke like flink, but I wish. Jeg har i det minste blitt flinkere til å ta trappene opp til leiligheta (bor i 9. etg), haha… Også liker jeg å trene yoga da, det skal jeg og samboeren gjøre i kveld 🙂

  3. mairho: Haha, det er de små tingene som utgjør en forskjell 😀 Og om du ikke har kontrete treningsmål er det jo ikke så farlig med trening heller!

  4. Så flink du er! 🙂 Her er det kun gå og jogging som står på planen og litt smålig yoga, da jeg prøver å komme meg igjen etter å ha hatt betennelser i kroppen så og si hele vinteren! 🙂

  5. Så flinke dere er! Her blir det yoga hver dag men tenker å adde en liten styrkebit, jeg går også mye turer, men merker jeg kunne trengt litt mer styrke i både armer og bein.

  6. Er blitt rutine å gjøre hver dag, kanskje blitt mer myk i kroppen men føler meg fortsatt som en pudding for å si det mildt 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top