To do-list: Uke 15

dav

God mandag! Nå er det noen uker siden sist det var en “ordentlig” mandag. I ferien gadd jeg ikke å sette opp noen to do-liste. Da var det bare tid for kos og å ta ting som de kom. Hvis man er veldig listeavhengig (som meg) er det veldig bra å ta litt pauser innimellom for å kunne være litt spontan. Det er deilig med et avbrekk der man kan få lov til å tenke “Det ordner seg”. 

Men nå er hverdagen i gang igjen, og det er jeg også veldig glad for! Jeg liker ferie, men jeg nyter virkelig hverdagen og strukturen og. Dette er det jeg må gjøre denne uka, før jeg reiser på hyttetur til Portør i helgen:

Ha en super dag videre!

14 thoughts on “To do-list: Uke 15

  1. Fin liste det der! 🙂 Jeg er også et listemenneske, å fører lister på det meste! Jeg har en standard pakkeliste til helge turer, en til utenlandsturer og en annen til når jeg skal reise bort for en lenger stund! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top