Uka som gikk – Uke 13

Akkurat nå: 

Nå sitter jeg hjemme og takker for at det er fridag i morgen og. Jeg er så sliten og går litt rundt og furter for ingenting. Det er nok ganske irriterende å leve med meg akkurat nå, men senere i dag skal jeg lage middag for å gjøre det godt igjen. Vi har faktisk fått trent i dag, men i morgen tror jeg at jeg bare skal slappe av. Det blir deilig!

 

Ukas høydepunkt: 

Også denne uka har det vært veldig mange fine stunder. Det beste var kanskje bursdagsfeiringen min med gamle venner? Det er så godt å treffe hverandre igjen og være sammen. Det var en veldig morsom kveld jeg kommer til å huske lenge!

dav

 

Ukas stolteste øyeblikk

Jeg skal fortelle mer om det senere, men jeg er svært stolt over natten jeg har tilbragt på fjellet i påsken. Grunnen kommer senere!

 

 

Ukas mest leste innlegg: 

Det har vært litt få innlegg denne uka, og jeg har heller ikke jobbet så mye for at de skal bli lest. Men det innlegget flest klikket seg inn på denne uka var dette her, leksjon 6 i hvordan man lager hjemmeside. Jeg er veldig glad for at mange følger med på den spalten, selv om andre kanskje syns den er veldig kjedelig.

 

Ukas beslutning: 

Jeg har veldig lyst til å komme meg mer ut i telt og friluft. Før sov jeg mye i telt, men etter at jeg flyttet hjemmefra har jeg sovet ca. 0 ganger i telt… Det er for dårlig! Vi eier ikke engang sovepose og liggeunderlag her hjemme. Og det er jo så gøy og koselig. Så min beslutning er å spare opp en liten sum penger som skal settes av til å gå bananas på Biltema og kjøpe sovepose for vår, sommer og høst, liggeunderlag, primus, lommelykt og multiverktøy, så kan vi se etter et brukt telt eller lignende, så vi kan komme oss mer ut på tur! Vi må også ha nye tursko, for vintersko beregnet for byen fungerer ikke helt optimalt i løssnø.

dav

 

Ukas måltid

Årets påskelam slår alt! 

dav

7 thoughts on “Uka som gikk – Uke 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top