It’s my b-day!

Jeg elsker bursdager! Både andres og mine egne. Spesielt godt mine egne, hehe! 

Og i dag blir jeg 23 år. Så hurra! 

I går var jeg ute med venner og feiret. Jeg vet det virker som det har vært unødvendig mye feiring i det siste, men vi feirer med mammas familie, pappas familie og så må jeg feire med vennene mine. Så da blir det mange bursdager! 

dav

I går dro vi ut i Lillestrøm. Vi satt på Gulating og spiste god mat. Det kom flere gamle venner fra videregående, og det var gøy å få truffet dem igjen! Det er som om ingen tid har gått i det hele tatt, nesten. “Hva har du gjort siden sist?”. “Neei, joo, har tatt en bachelorgrad, fått en samboer, fått jobb og sånn. Sånne småting”.

dav

dav

Da de stengte på Gulating gikk vi videre til Klimt, og der satt vi til langt på natt. Jeg fikk til og med bursdagssang! Det var så koselig!

dav

Så takk alle sammen for en utrolig fin feiring! 

Nå er det snart klar for denne påskens lammelår, det blir magisk!

6 thoughts on “It’s my b-day!

  1. Gratulerer med dagen <3 Så ut som en koselig feiring, og så gøy å få catchet opp med gamle venner 🙂 Du får kose deg masse med lammelår, jeg får min porsjon på lørdag og gleder meg villt, hehe!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top