Et lite glimt av Østmarka

Håper alle sammen har en god påskeferie, og til dere som jobber håper jeg dere har fine arbeidsdager med hyggelige folk rundt dere!

Det jeg angrer sterkest på akkurat nå er at jeg ikke tok med meg skiene mine på påskeferie. Det er perfekt skivær her på Skedsmo og på Lørenskog for tiden. Men i dag fikk vi i hvertfall brukt beina og gått en ordentlig lang tur i Losby. Vi tok noen stier utenfor hovedstien, så vi fikk noen fine glimt av vakre Østmarka på denne tiden av året. 

dav

dav

Hittil har det vært en veldig fin påskeferie, og jeg har masse mer i vente! 

 

Ha en superduper påske videre!

4 thoughts on “Et lite glimt av Østmarka

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top