Ønskelisten min

Jeg er veldig glad i å gi gaver, og jeg er glad i å få gaver. Det høres kanskje litt teit ut, men jeg har bevart gave-gleden ved at jeg ønsker meg ting istedenfor å kjøpe meg alt jeg vil ha. Hver gang jeg får lyst på noe setter jeg det på ønskelista. Gleden over ting blir så mye større når ikke alt av ting “bare” er å kjøpe seg. Jeg hører ofte “men kan du ikke bare kjøpe det da? Det koster jo bare noen 100-lapper”. Men det kan jeg ikke alltid. Jeg har allerede mange ting, og jeg trenger jo faktisk ikke flere. Så om jeg virkelig vil ha noe, da puttes det på ønskelista, ellers setter jeg av penger til å spare til det. Det er morsommere med nye ting om man har ønsket seg det lenge eller spart til det. 

Nå er det bare litt over en uke igjen til bursdagen min, og da passer det vel godt å skrive et innlegg om hva jeg har lyst på akkurat nå? Her er min ønskeliste!

  • Støtte til kajakkurs (1000 kr)
  • Støtte til brukt Olympus PL-7 kamera (3-4000 kr)
  • Ringenes Herre risk
  • Kaffe
  • Kaffebønner

  • Te
  • Sjokolade
  • Glass (rødvin, hvitvin, øl, champagne, brennevin og vann) fra Rosendahl Premium
  • Reiser

  • Elisabeth Arden 8 hour
  • “Hvordan vinne venner” av Carnegie
  • “Hypnotisøren” av Lars Kepler
  • “Paganinikontrakten” av Lars Kepler
  • Le Creuset-ting i fargen Marseille
  • Vin
  • Øl

  • Svær gryte som tåler ovn
  • Bærbar bluetooth-høytaler

 

Hva er på din liste?

8 thoughts on “Ønskelisten min

  1. Jeg har så mye rart på lista mi, men ikke nødvendigvis noe som er nyttig 😛 Men har en veldig lang ønskeliste på bøker og LOTR figurer fra Weta.. og Mummikopper.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top