Tips – Bare ankler om vinteren

Nei, jeg skal ikke anbefale alle å gå på bare ankler om vinteren. Men om du ønsker å ha det, så har jeg et lurt tips til deg!

Det er ganske elementært. Likevel er visst ikke dette det første folk tenker når de ser mine bare ankler. 

Jeg snakker nemlig om nylongs! Den tynne, brune strømpebuksa som man kan lure hvem som helst til å tro du er brunere enn det du er med. Det mest geniale klesplagget i historien. Forbruksvaren du må ha ny av hver gang du skal på fest. Den har reddet mang en kvinne en ekstra hårete dag man bestemmer seg for en spontantur på byen. Og nå redder den antrekket med korte bukser og ankelsokker.

dav

Så vær så snill alle dere unge jenter som går rundt med bare ankler der ute og fryser av dere beina: Dra på dere nylongsen. Den er en reddende engel. Ingen kommer til å legge merke til det. Jeg får stadig spørsmålet “Neimen, Elise! Du kan ikke gå med bare ankler”. Da kan jeg svare “Jeg gjør ikke det, jeg har strømpebukse på!”. 

dav

Og på ekstra kalde dager: Dra på to!

 

PS: Folk kommer fortsatt til å stirre og dømme deg for å være dum, som går så lettkledd på en kald vinterdag. 

10 thoughts on “Tips – Bare ankler om vinteren

  1. Hehe- bra tips, og håper det er flere som tar til seg dette tipset. Jeg grøsser faktisk når jeg ser noen med bare ankler når gradestokken viser -1, -2, men nå er jeg frysepinne nr.1 da 🙂

  2. Ikke akkurat super -varme nylonstrømpebuksene heller, men bedre enn ingenting 🙂 Jeg sverger til store vinterstøvler og raggsokker jeg 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top