Uka som gikk – Uke 7

Ukas høydepunkt

Det har vært mye koselig å velge mellom denne uka, men høydepunktet må være å bli overrasket på valentinsdag med noe av det beste jeg har smakt av middag! Og etterpå dro vi på kino og så Black Panther. Hele dagen var bare et stort høydepunkt! 

 

Ukas høydepunkt på jobb

Vi lanserte ny nettside! Helt 100% redesign og med nye funksjoner og alt. Det har vært veldig spennende og jeg føler alltid jeg sender et barn ut i verden når jeg lanserer et nytt prosjekt. Det er jo noe jeg har jobbet med utrolig mange timer, som plutselig skal bli brukt og sett av så mange mennesker. Virkelig gøy!

 

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble mest lest denne uka var Middagstips til valentines. Det kan du lese her. Der gir jeg litt tips til gode middager man kan lage til en spesiell anledning!

 

Ukas serie

Er det lov å si direktesendingene av OL? Det er i hvertfall det som har blitt sett mest på her i heimen, og som har bragt mest spenning og glede! Det har spesielt vært gøy nå i helga som vi faktisk har fått med oss alt, og ikke har måttet stikke avgårde på jobb.

 

Ukas film

Det må bli Black Panther. Den går på kino nå, og den var utrolig kul! Jeg likte handlingen, karakterene, skuespillerne og alt. Det var veldig deilig at det endelig kom en seriøs Marvel-film igjen. Den var ikke proppa med humor i hver eneste scene, som jeg føler veldig mange Marvel-filmer har vært de siste årene. Da kan det fort bli veldig anti-klimaks. I tillegg tok mye av handlingen sted i Afrika, noe som var litt nytt sammenlignet med før. Jeg likte til og med “skurken”, som endelig var litt menneskelig og man hadde veldig sympati med han.
Og for alle feminister der ute: Den hadde sterke, kvinnelige hovedroller, uten at det var påtvunget!
Og til alle Ringenes Herre-fans: Den har både Bilbo og Gollum med (altså skuespillerne)♡

 

Ukas cravings

Det er faktisk ostesmørbrød, haha! Så det tror jeg at jeg må lage meg i dag. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke har laget det tidligere, men det er jo så godt som kveldsmat (selv om det ikke er så sunt). 

 

Ukas treningsøkt

I går skulle jeg besøke en venninne som bare bor to kilometer unna. Jeg er litt inspirert av OL, så jeg tok skiene fatt! Det tok ganske mye lenger tid enn jeg hadde trodd av diverse faktorer; jeg hadde ikke smøring, skiskoene mine passer ikke til skiene, som gjør at jeg ikke kan ploge eller gå sakseben eller noe, jeg har en bøyd stav, og i tillegg var veien helt isete! Det skal også nevnes at jeg ikke har stått på ski på to år. Men gøy var det, og jeg vil si det var en treningsøkt! Det ble veldig slitsomt, både fram og tilbake. 

 

Ukas sitat

No probllama

 

Hvordan har din uke sett ut?

10 thoughts on “Uka som gikk – Uke 7

  1. Ingrid; voksen tilslutt: Jeg ble overrasket med den da jeg kom hjem fra jobb 14. februar 😀 Skal be samboern om å skrive ned oppskriften så du kan få den!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top