DIY

DIY – Sofabokser

Dette er vel ikke egentlig en veldig bra DIY. Den er ikke imponerende, ikke ser den bra ut og ikke er den vanskelig å lage. Men den er smart! Og den koster ingen ting. Det du trenger er rett og slett avfall og saks.

Jeg har nemlig et utrolig i-landsproblem. Jeg har mye ting! Og jeg har mye ting jeg vil beholde og ha tilgjengelig ved meg. Det kan by på litt problemer når vi bor i en liten leilighet med lite plass. Derfor måtte jeg finne et sted å oppbevare maleutstyr og magasiner, for det lå litt over alt. 

Det du trenger:

  • Pappeske
  • Saks/tapetkniv
  • (Om du ønsker) Maling

Slik gjør du:

  1. Marker pappesken, slik at den akkurat kommer under sofaen.
  2. Klipp/Kutt rundt hele pappesken
  3. Klipp/Kutt ut et håndtak, slik at det blir enkelt å dra eksen ut fra sofaen
  4. (Om du vil) Mal esken i en valgfri farge for å gjøre den litt freshere! 

Dette er ment som mer et tips enn noe annet, men håper det kan inspirere noen til å finne oppbevaringsmuligheter rundt seg!

God lørdag videre!

 

 

8 thoughts on “DIY – Sofabokser

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top