På mitt skrivebord

Hva har jeg alltid på pulten?

Å ta disse bildene var vanskelig, for jeg må jo ha med alt jeg pleier å ha framme. Naturlig ville jeg ryddet vekk alt av notatbøker og ting og kopper, men jeg har nå latt alt det mest nødvendige være framme.

Her er en liste over alt jeg er avhengig av mens jeg er på jobb:

1. Mac. Den mest selvfølgelige tingen. Å lage hjemmesider hadde vært ganske så vanskelig uten!

2. Skjermer. Jeg har to skjermer i tillegg til skjermen til laptopen. Det er den i midten som er hoved-skjerm, og så er den ved siden av veldig praktisk når jeg trenger å ha noe oppe til enhver tid. Det er ikke bra for nakken og ryggen å snu seg til den ene siden hele tiden, så jeg bruker den ikke som arbeidsskjerm, men en skjerm jeg kan se bort på når det trengs.

3. Lampe, blomst og bilder. Alle tingene er der for den enkle grunnen at jeg liker pynt! Det blir mye koseligere å sitte på arbeidsplassen hele dagen når det ser litt pent ut.

4. Notatbøker og klistrelapper. Jeg er fryktelig glemsk og distré, så jeg må skrive ned ALT med én gang. Og så er det viktig å ha system på hva man skriver hvor. Så da blir det litt notatbøker! 

5. Kaffekopp. Av den åpenbare grunnen at jeg trenger kaffe!

6. Minnepenner. Lett tilgjengelig i tilfelle det trengs, noe det faktisk gjør overraskende ofte.

7. Headset. For å gjemme meg bort i musikkens verden når jeg trenger å fokusere 100% og i tillegg trenger litt motivasjon. 

Ha en fin kveld videre!

4 thoughts on “På mitt skrivebord

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top