To do-list: Uke 7

God mandag! 

Denne uka har startet fint med sollys og snøfall. Jeg syns det ser så pent ut når det har snødd, og det er så idyllisk. Jeg er glad jeg får litt ordentlig vinter før våren kommer, for da rekker jeg å bli litt ferdig med den. Så foreløpig nyter jeg en hverdag uten pollen, insekter og ikke minst varme, lyse og bråkete netter! 

Jeg fikk besøk i lunsjen i dag av Silje, og det var koselig å få tatt et siste måltid sammen før hun dro tilbake til Bodø. Det har vært så gøy med besøk, og jeg gleder meg til å treffes i påsken allerede! 

Her er alt som må bli gjort i løpet av uka:

Så det er jo bare å gå i gang med ukas oppgaver! 

Hva skal du få gjort denne uka?

9 thoughts on “To do-list: Uke 7

  1. Jeg skal ta en real opprydning av alle sånne småting som ligger og tar opp plass på diverse overflater hjemme, samt få unna alt skittentøyet som har samlet seg opp den siste uka. Ellers skal jeg bare ta livet med rooo 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top