Ukesmeny – uke 6

Det blir litt sene ukesmenyer, for vi pleier å storhandle på torsdager. Da sparer vi en del de torsdagene det er trippeltrumf! Derfor har vi ofte ikke menyen helt klar før på torsdagen. Så da får dere vite hva vi har spist tidligere denne uka, og hva vi skal ha resten av uka. 

Mandag: Søtpotetsuppe
Tirsdag: ​Lasagne
Onsdag: Spaghetti (var planen, men det ble rester fra lasagne)
Torsdag: Laks
Fredag:  Taco
Lørdag: Tapas
Søndag: Pizza

Jeg gleder meg veldig til tapas på lørdag! Vi pleier ikke å bestille take-away, men nå som vi har besøk slår vi på stortromma! Vi har så mye godt i vente.

Hva skal du spise denne uka? 

16 thoughts on “Ukesmeny – uke 6

  1. Huff, er langt fra like flink som deg som planlegger.. Tror jeg må bli flinkere til det altså! 🙂 Jeg aner ikke hva jeg skal spise resten av denne uken, vet at jeg kommer til å kjøpe meg noe på en bensinstasjon på lørdag siden vi skal på en liten tur 🙂
    Den boken du har skrevet i var veldig genial! 😀 Har du laget det selv, eller går det an å kjøpe en plass? 🙂

  2. Ahaa 😀 Ja, vi bruker som regel å spise taco på fredager vi også, men jeg er begynt å bli litt lei av det 😛 Åååh, jeg må inn å lese med en gang 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top