Uka som gikk – Uke 5

Ukas høydepunkt

Jeg fikk besøk av en venninne det er lenge siden jeg har møtt på tomannshånd. Vi drakk kaffe og te, og spiste boller og sjokolade, og prata i vei i timesvis. Vi pleide å bo sammen før, og pleide å sitte oppe til langt ute på natta for å skravle. Ingen ting har endret seg, og hun er virkelig en jeg får energi av å være med!

 

Ukas høydepunkt på jobb

Definitivt bursdagsfesten for Aplia! Det var kjempegøy og jeg fikk truffet så mange kunder jeg ikke har truffet før, og det var spesielt gøy å treffe dem utenfor jobb-kontekst.

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble lest mest denne uka var 10 ting jeg vil gjøre i februar. Det kan du lese her

 

Ukas film

Denne tacofredagen så vi Kong: Skull Island. Den var skikkelig kul! Jeg har alltid elsket Jurassic Park-filmene, og denne var egentlig veldig lik. Det var en god film jeg kan se flere ganger, og den var både spennende og morsom! Anbefales.

Ukas craving

Jeg har hatt lyst på kanelboller dritlenge, så det ble til at jeg lagde det! De ble helt magiske, jeg har aldri smakt så gode kanelboller, tror jeg. Du finner oppskriften her.

Ukas sang

Sangen jeg har fått mest godfølelse av denne uka er Blackbird av Alter Bridge. Den er så fin! Jeg oppdaget bandet da jeg var 14-15, så sangene vekker mye minner.

 
Ukas måltid
I går skulle vi egentlig ha laks, men det er litt influensa i huset. Da er det koseligere med noe god kosemat, så da var det bare å finne fram pizzamel, gjær, olivenolje og salt, og smelle sammen en god pizzadeig! Vi hadde kjøttdeig, tomatpuré (til saus), ananas, mais og ost liggende, så det ble en kjempegod pizza. 

2 thoughts on “Uka som gikk – Uke 5

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top