10 ting jeg vil gjøre i februar

God morgen! Da var februar godt i gang, og det er på tide med enda en liste! Januar kickstartet med ny motivasjon, inspirasjon og glød, men mot slutten ble jeg syk, og måtte sette alt på pause. Nå er jeg klar for en ny måned med blanke ark! Dette er de 10 tingene jeg vil gjøre i februar.

1. Lage fastelavensboller – Jeg får besøk av min beste venninne neste helg, så da har vi bestemt oss for å lage skikkelig gode fastelavensboller sammen! Det gleder jeg meg masse til.

2. Lage en god middag på valentinsdag – Vår tradisjon på valentinsdag er så enkel som at vi bytter blomster og sjokolade mot en god middag. Altså lager jeg en god middag på valentinsdagen! Det blir alltid noe godt som svinestek eller biff (med masse saus ♡), og i år blir intet unntak.

3. Spise på tapasrestauranten nede i byen – Jeg har bodd i Skien et år nå, og har vært alt for dårlig til å utforske spisestedene i byen her. Derfor skal vi bestille mat derfra når jeg får besøk, så vi endelig får prøvd ut tapasen.

4. Komme i gang med trening igjen – Dette gleder jeg meg veldig til! Etter noen uker pause er det deilig å komme i gang igjen.

5. Lese ut Harry Potter og Føniksordenen – Jeg leser ca. en side om dagen for tiden. Jeg har kommet til det verste stedet i boka, så nå har det stagnert litt. Kan noen gjette hvor i boka jeg snakker om? Jeg må bare komme meg gjennom det, haha. I tillegg vil jeg starte på en krimbok jeg låner, Sandmannen. 

6. Male mer – Det er terapautisk å male, så det er noe jeg har lyst til å gjøre mer av denne måneden. I tillegg er det jo veldig dekorativt.

7. Fortsette min 100 dagers shoppestopp – Jeg skal fortsette å ikke kjøpe meg unødvendig klær, sminke, bøker, stylingprodukter, interiør og annet på 100 dager. Åå, så mye planer jeg har når de 100 dagene er over!

8. Lage kanelboller – Jeg har cravet skikkelig på det, så det blir vel snart! 

9. Bli flinkere til å opprettholde søndagsturene – Før var jeg og samboeren flinkere til å gå jevnlige søndagsturer. Nå har vi ikke gjort det på en stund, men det er jo så koselig! Dét syns jeg vi skal begynne med igjen.

10. Bli flinkere til å ta bilder – Ikke bare for den bloggen her sin del, men også for egen del. Jeg har jo tidligere nevnt at jeg fremkaller bilder, men jeg syns jeg tar så få koselige bilder. Det skal jeg bli flinkere på. Jeg sparer til å kjøpe et ordentlig kamera, så minnene kan foreviges i god kvalitet. Nå bruker jeg bare et mobilkamera.

12 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i februar

  1. Jeg har også 100 dagers godtestopp! Kjente så sykt på godtesuge de to første ukene, men nå er det så godt som helt borte! Lykke til med treningen, you go girl<3

  2. Ingrid Marie: Sykt imponerende med 100 dagers godtestopp! Jeg prøvde på 30 dager en gang, og fikk det ikke til. Er alt for glad i sukker, haha 😀

  3. Flott liste! Mulig jeg ville hatt godt av å sette opp noen lignende lister også. Akkurat nå føler jeg liksom at det er litt for lite mål og mening i livet mitt sånn generelt, noe som har bidratt i å bygge opp en depresjon den siste tiden som dessverre har fått vokse seg litt for stor.
    Ser forresten at du har et punkt her som jeg kunne hatt litt godt av også. Men jeg tror jeg bare må droppe det, for med mindre jeg plutselig får meg en kjæreste eller noe sånt så tror jeg ikke det er spesielt gjennomførbart, og det jeg tenker på nå er det du har på punkt nummer 7 på listen din. Jeg er ALTFOR impulsiv av meg xD

  4. Aylar Von Kuklinski: Huff, skjønner veldig godt man ikke orker sånne ting når man er på vei til en depresjon. Men KAN det hende det kan hjelpe med lister? Når jeg er mest nede tvinger jeg meg til å skrive lister, slik at jeg kan ha noe å jobbe for. Det å jobbe for noe bidrar til å føle man gjør noe mer meningsfylt 🙂

    Jeg har GOD trening i shoppestopp etter tre år som student 😀 Da hadde man ikke råd til noe ekstra, nei! Dessuten fikk jeg så mye fint til jul + at jeg snart har bursdag. Jeg får rett og slett dårlig samvittighet av å bruke så mye penger på meg selv. Derfor sparer jeg heller sakte opp til alt jeg ønsker meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top