Uka som gikk – Uke 4

Ukas høydepunkt

Besøk av mamma på lørdag. Det er godt å kunne se hverandre, og jo eldre jeg blir, jo mer setter jeg pris på de gangene vi kan treffe hverandre. 

 

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som definitivt ble mest lest var innlegget der jeg ga tips til å bestå eksamen. Det kan leses her.

 

Ukas film

Lørdag hadde jeg leiligheten for meg selv, og da bestemte jeg meg for å ha en skikkelig jentekveld for meg selv. Jeg fant fram is, Pepsi Max og lagde tortillapizza og satte på Mamma Mia. Det er en så gladfilm! Og siden jeg var alene kunne jeg synge høyt med på alle sangene. Det var skikkelig gøy, og gjorde ordentlig godt.

 

Ukas tanke

Veldig skummelt å blande noe som helst av politikk inn i bloggen, men har tenkt mye på begrepet “monster” om alle mennesker som gjør fæle ting. Det er så frustrerende, for det eneste man gjør når man omtaler mennesker som monster er at man ødelegger muligheten til å finne en løsning på problemet. Hva får mennesker til å gjøre onde ting? Ingen er født onde. Behandler man noen som monster lenge nok tror jeg de etterhvert begynner å oppføre seg sånn og. Grunnen til at mennesker gjør onde ting er ikke at de er monstre. Klarer man å finne den egentlige grunnen, er man et skritt nærmere løsningen og. 

 

Ukas serie

Jeg har begynt å se på Sex and the City (Velkommen etter. Jeg vet.), og jeg elsker den! Det er en ordentlig morsom og koselig serie, og jeg har allerede blitt glad i alle karakterene! Tidligere har jeg bare sett filmen, og den likte jeg ikke. Så jeg har på en måte aldri gitt serien en sjanse.

 

Ukas cravings

Ben & Jerry’s – Cookie Dough. Mmm…

6 thoughts on “Uka som gikk – Uke 4

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top